Tuesday, February 26, 2008

Sapelah Pilihan Orang Rembau..

Sapelah tak kenal KJ. Pernah dilabel oleh media asing di rantau ini sebagai the powerful handsome 28 years old beberapa tahun dulu. Sebagai menantu PM, KJ juga berada dalam keadaan tidak selesa pergerakannya sering diperhatikan..dek keaktifan dia dalam politik dan sukan.

Tak salah dan tak juga betul. dakwaan atau kebenaran.. kalau KJ betul seperti yang didakwa..maka tunggulah ..kalau tak betul pun tunggulah .sampai masa kebenaran akan muncul gak.. gi lah lawat http://antikhairy.blogspot.com/ macam-macam cite pasal KJ.

Katanya KJ dalam laporan BERNAMA mendakwa lawannya Badrul Hisham Shaharin atau Chegubad tidak ikhlas untuk memperjuangkan hak rakyat. KJ melihat lawannya hanya berminat untuk mencari populariti sahaja...

Sudah tentulah dakwaan ini tidak disenangi oleh lawannya..Beliau membidas dengan menyatakan amalan demokrasi ialah medan untuk memperjuangkan hak rakyat..

Apa-apa pandangan kedua-dua calon Rembau ni kita lihatlah sapelah pilihan orang Rembau pada 8 Mac nanti.. Rembau mempunyai 62,896 pengundi ( 68.9% pengundi Melayu, 15.2% Cina, 15.8 India dan lain-lain 0.07 % termasuklah 894 pengundi pos).

No comments: